Dag 12

29 maart 2019 - Rotterdam, Nederland

Het verlof woensdag was vermoeiend maar zeker lonend. Het ging allemaal goed en ik heb ervan kunnen genieten.

De volgende stap was, dacht ik, een hele dag op zaterdag op verlof. Het team vond alleen dat het zo goed ging dat ik nu met Killian zelfstandig in en rondom het ziekenhuis mag bewegen én dat ik morgenochtend tot en met zondagavond naar huis ga met verlof! Daar schrok ik wel even van! Met de nadruk op even, want na een uur had ik er al zin in.

Dus, tijdsplanning gemaakt, paklijst gemaakt, waar moet ik op letten en net al wat spulletjes ingepakt. Let’s do this!

Vandaag was sowieso een topdag, want ik ben sochtends heerlijk met Killian in de wagen wezen wandelen en savonds nog even met hem in de draagdoek, want wat was het mooi weer.. Lekker van genieten.

En nu vroeg in bed! Morgen fris eruit en dan zorgen dat het verlof een succes word. Komt vast helemaal goed.

1. Tilly:
    29 maart 2019
    Top nieuws geniet er van!
  2. Tineke Anderson:
    30 maart 2019
    Mooie stappen Marloes, geniet van je mooie weekend! Je verhaal ontroert me, ik zit met tranen in mijn ogen. Je straalt op de foto’s, volgens mij een heel goed teken dat die blijheid al in je zit en zodra je energie en vertrouwen hebt opgebouwd het straks helemaal goed gaat! Een kindje krijgen is niet niks. Ik dacht daar ook wat makkelijk over en kwam mezelf gigantisch tegen. Rust is zo belangrijk, niet alles tegelijk willen, accepteren van wat is...die pillen kunnen prima ondersteunen maar alle kracht zit echt in jezelf (heb ik ontdekt). Ik hoop dat je straks lekker weer in je eigen mooie huisje, met je mooie mannen kunt gaan genieten van alles. Xxxxxxxx
  3. Myrthe:
    30 maart 2019
    Wat eeen prachtig nieuws lieverd! Lekker het weekend thuis met je mannen genieten! En wat heb je al een prachtige groei gemaakt! We zijn ontzettend trots op je!😘😘
  4. Adrie:
    30 maart 2019
    Dit zijn hele mooie stappen lekker genieten met ze'n drietjes .
  5. Ellen:
    Geweldig! 👏🏼 Ga er van genieten! 😘