Dag 14

31 maart 2019 - Rotterdam, Nederland

Pfff... toen ik hier dag 1 typte, leek deze dag zo onmogelijk ver en nu is hij er al. Twee weken heb ik hier al doorgebracht. En wat heb ik hier al ontzettend veel geleerd.

Mij ben mezelf hier en in dit weekend weer keihard tegen gekomen. Ik wil in een keer overal steengoed in zijn, moederschap inclus. Dat werkt dus niet. Dit weekend heb ik weer al mijn eigen grenzen overschreden en daar ontzettend weinig mee bereikt. Je zou toch denken dat je zoiets op een gegeven moment afleert, maar blijkbaar ben ik wat hardleers.

Ik heb het overleefd, maar echt genoten heb ik niet van mijn verlof, wat voor mezelf wel een gemiste kans is. Ik moet mijn prioriteiten bijstellen en vooral mijn vertrouwen weer opbouwen, want dat is helaas weer ontzettend gedaald dit weekend. Het voelt alsof ik er nooit ga komen, maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen; het is een fase en alles sal reg kom.

Nieuwe week, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Kom maar op, ik knok weer terug.

P.s.: Iedereen bedankt voor het lezen en de lieve reacties, deze lees is regelmatig terug om weer even het vertrouwen terug te vinden. Xx

1. Tilly:
    1 april 2019
    Jammer dat je niet echt kon genieten van weekend thuis. Laat ‘perfectionisme’ maar lis, je bent goed zoals je bent!
  2. Tilly:
    Perfectionisme LOS
  3. Tineke Anderson:
    1 april 2019
    Je hebt het toch maar mooi gedaan! Daarom kun je niet falen, eigenlijk is het zelfs een succeservaring als je ervan hebt geleerd.
    Ik heb ook geleerd niet te vechten (tegen mezelf) maar gewoon accepteren van wat is. (Go with the flow)
    Genieten op 1!
    Fijne week en op naar t volgende verlof!
  4. Marloes:
    1 april 2019
    Yes, volgende week weer proberen!
  5. Adrie:
    1 april 2019
    Hallo Marloes je moet wel geduld opbrengen het gaat allemaal niet vanzelf .je ben toch al op de goede weg maar ik moet zeggen dat je een mooi mannetje op de wereld heb gezet en wat een mooie vrouw ben je je kund het zeker weten .groetjes van ons ome Piet en Adrie
  6. Sonny Schouw:
    1 april 2019
    Hoi Marloes knap dat je het geprobeerd heb .Het zal zwaar zijn , maar je komt er wel met je 2 mannen .Op naar het volgende week-end je kan het .Wat een mooi kereltje hebben jullie ,echt om trots op te zijn .Veel liefs .😘❤❤
  7. Jantine Schouw:
    1 april 2019
    Knap dat je het toch geprobeerd heb,je mag trots op jezelf zijn...😘
  8. Jantine Schouw:
    1 april 2019
    Knap dat je het toch geprobeerd heb,je mag trots op jezelf zijn😘
  9. Jantine Schouw:
    Sorry 2 x geplaatst.hihi
  10. Myrthe:
    2 april 2019
    Kop op meisje! Je weet wat ze zeggen 2 stappen vooruit 1 stap achteruit!! De volgende keer met je verlof gaat het weer een stapje beter. Probeer niet te streng voor jezelf te zijn, en teveel te willen! Je kan wat je doet! Je bent een toppertje never forget! En niemand is perfect! Dikke kuss van hier😘😘
  11. Selena:
    3 april 2019
    Met elke stap die je zet, goed of slecht boek je toch vooruitgang, al voelt het misschien niet altijd zo. Het maakt deel uit van je reis. ♥♥
  12. Liesbeth:
    4 april 2019
    Het is al een hele stap in de goede richting Marloes dat je thuis geweest bent. Ik weet wat het is om alles goed te willen doen, laat het los, het is zoals het is en het komt echt goed. Je doet het heel goed, ben trots op je 😘
  13. Adrie:
    8 april 2019
    ik hoop dat het weekend ook voor jullie mooi was .ik zag killian op de foto met Yannick. bij je schoonmoeder .ook gefeliciteerd met haar verjaardag.en zet hem op ,je kan dit.heel veel liefs van ons
  14. Ellen:
    8 april 2019